Eu votez echipa UCMR si nominal pe Dorin Badulescu!!!

Practic, acum in momentul de fata, nu avem prea multe optiuni.In cursa pentru cele 9 locuri au ramas doar 13 candidati din cei 25 inscrisi.
Ca este bine asa, ca nu este bine asa, acum nu mai conteaza.....zarurile au fost aruncate !!!
Acum alegem si noi pe cine putem si pe cine credem noi de cuviinta,cu toate ca imi pare rau de alti candidati capabili, care au fost eliminati pe motive plauzibile sau mai putin plauzibile.
Oricum eu doresc schimbarea actualei conduceri, prin aducerea unei noi echipe la puterea actualului CM si sper ca voi cei ramasi in aceasta profesie veti tine cont si de sfatul meu !

Eu aveam de gand inca de la inceputul alegerilor sa votez echipa UCMR, dar a fost introdus abuziv acel vot uninominal.Acum am ales un singur om din aceasta echipa deoarece nu am incotro(UCMR-ul are nu multi ci foarte multi oameni capabili) si il votez pe Dorin Badulescu!!!.
In cei doi ani de cand am grupurile si site-ul MediatorNet am urmarit activitatea acestei profesii
cu urcusurile si mai ales cu desele ei caderi in gol!!!
Care este rugamintea mea acum la voi?
Daca credeti in mine sa faceti la fel ca mine si sa-l votati pe acest om !!!As fi vrut sa garantez pentru mai multi dar nu pot garanta decat pentru un singur om si acesta este Dorin Badulescu.
De ce sa-l votati pe Dorin Badulescu?
In primul rand nu a fost membru CM
In al doilea rand il cunosc, e un tip corect si cinstit, nu are frica in a lua decizii corecte, nu face compromisuri si nu este un lingau(scuzati limbajul).Pe langa asta nu este din Bucuresti(actuala putere nu a lasat pe nimeni din provincie sa se inscrie)
In al treilea rand a promovat medierea prin organizarea de conferinte, va publica o carte, are aparitii televizate si in presa si are primul ziar de mediere din Romania numit “Mediatorul” 
Si poate toate astea la un loc nu m-ar fi convins daca nu ar fi acea « tarie de caracter » pe care o simt la el si pe care alte persoane nu o au !!!
Cu alte cuvinte daca credeti ca sunt o persoana corecta si daca cei doi ani petrecuti alaturi de mine v-au fost de folos, ascultati-ma si votati-l pe Dorin Badulescu !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu