Formulare,documente necesare unui birou mediator



Acum formularele care trebuiesc avute intr-un birou de mediator:
-cerere de mediere….este un formular care este foarte rar folosit….practic ambele parti vin la tine si-ti solicita o mediere;
-invitatie la mediere…..mediatorul x va invita sa veniti la mediere
-formular de acceptare a medierii…..partea invitata completeaza acest formular raspunzand invitatiei cu da sau nu(accept sau nu accept)
De obicei daca invitatia se trimite prin posta e bine sa trimiteti si un plic timbrat cu formularul de acceptare pentru primi un raspuns.
-contract de premediere….una dintre parti incheie un contract cu mediatorul pentru efectuarea procedurii prealabile medierii;
-contract de mediere….partile accepta medierea;
-proces-verbal de prezenta…..se constata sau nu prezenta partilor la data si ora fixate;
-formular evaluare sesiune mediere…..mediatorul scrie acolo cati pumni au primit fiecare in parte si cu ce vanatai s-au ales….:)))...in acest formular mediatorul completeaza rezultatul obtinut:intelegere partiala,totala,fara intelegere si-l pastreaza pentru el….urmand ca pe viitor cand va avea o speta asemanatoare sa fie mai priceput.
-proces-verbal de inchidere a medierii…. important deoarece partile pot sau nu sa  ajunga la un acord;
-ACORDUL………nu poate fi un formular tipizat…..depinde de mediator….aici as avea un ghid  de intocmire……dar….cum am zis….nu se potriveste pentru fiecare.
Am putea face totusi schimburi de idei in ceea ce priveste ghidul de intocmire a acordului….astept idei.

Binenteles ca mai exista si formularele contabile….chitantiere,registre,blablabla.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu