Tudor Tatu vrea sa ma dea justitiei.Dar ce am facut?

Si uite ca Tatu mi-a pus gand rau.
Vrea sa ma dea justitiei. Dar ce am facut ?
Cu toate ca nu am timp sa scriu acest articol….poate-l conving sa ma lase in pace.
El spune ca sunt unul dintre principalii vinovati pentru imaginea negativa pe care o are dumnealui acum !!!
Am preluat stirea in care se specifica clar ca a fost exclus din randurile mediatorilor si am publicat-o.
Nu am pus sursa iar celelalte site-uri au preluat de la mine....asa spune el....asa o fi!!!

La 2 zile primesc telefon de la dumnealui si-mi spune sa sterg stirea, ca daca nu....ma da in judecata.
In ideea de a pastra in continuare relatiile amicale dintre mine si dumnealui....am sters articolul cu toate ca :
1)blogul este al meu ;
2)sursa articolului era Consiliul de Mediere sau euroavocatura.ro;
3)nu sunt eu cel ce hotaraste cine merita si cine nu sa fie mediator ;
4)faptul ca a fost exclus....s-a intamplat....nu era o minciuna.
Dupa alte 2 zile ma suna din nou si-mi spune sa-i public un drept la replica, fiindca are tot dreptul la asta si ca are copia articolului publicat de mine....am citit articolul si nu am vrut sa-l public din urmatoarele motive :
1)dorea un drept la replica dar fara articolul pe care m-a pus sa-l sterg...ce fel de drept la replica este acela ?
2)articolul aducea acuze grave la adresa unor mediatori...eu evit sa public asa ceva...daca ar fi sa caut.....dar nu ma intereseaza si nu cred ca e bine sa publici despre rufele murdare ale altora...nu face bine nimanui....mai ales mediatorilor;
3)daca nu public dreptul la replica...ma da in judecata cu ajutorul copiei.....blogul este al meu personal...nu am contract cu nimeni si nimeni nu ma poate obliga sa public ceva.
Deci domnule Tatu...nu sunt eu autorul articolului, am sters articolul, nu aveti dreptate cu dreptul la replica deoarece nu ati dorit sa republic articolul (CU TOATE CA AVEAM TOT DREPTUL SA-L LAS) stirea nu era o minciuna, iar santajul cu datul in judecata....nu-i prea ortodox !!
Sa va mai reamintesc domnule Tatu ca ati mai cerut si altadata sa sterg articolele de pe blogul meu ?
Haideti totusi sa pastram o relatie amicala intre noi doi, domnule Tatu.

Un comentariu:

  1. Domnul Tatu a meritat sa fie exclus din randul mediatorilor. Din intamplare (nu sunt mediator)am avut ocazia sa citesc citeva din mailurile trimise de dumnealui si am fost usor iritata de pozitia dansului. Nu mai vorbesc de spamurile care mi-au umplut mailul si il aveau drept autor.
    Cat despre faptul ca a fost exclus, nu are decat sa dea in judecata Consiliul de mediere si sa ceara reintegrarea, dar sunt sigura ca daca sunt chemati ca martori mediatorii supusi "bombardamentelor" dumnealui, s-ar putea sa fie si mai rau.

    RăspundețiȘtergere