Se pare ca vin alegerile!!!

Dintr-o data toata lumea e interesata de promovarea medierii.
De la CM pana la ultimul mediator toti asteapta Conferinta Nationala.
Ce se va intampla acolo....Dumnezeu cu mila
Dintr-o data toti vor binele medierii....toti vor sa promoveze medierea o gramada de telefoane primite dintr-o data....toti ma cunosc si se cunosc intre ei sau au inceput sa-si reinoiasca contactele vechi.
Apar bisericute si tot felul de aliante.
Site-ul CM parca a prins viata.....site-uri si oameni necunoscuti pana ieri predau medierea si arata avantajele ei......au facut...au dres....isi dau cu parerea....experienta si vechimea lor este IMENSA....COLOSALA!!!!
EXTRAORDINAR.....nu mai am cuvinte.
Chiar vreti sa ma prostiti?
Se apropie alegerile si vreti sa dati bine?
Unde ati fost domnilor pana mai ieri....UNDE?
Umblam inebunit acum cateva luni dupa un articol sau o Conferinta despre mediere....acum peste tot gasesti oameni "celebri" care fac si dreg....ca daca nu era el/ea sau la propunerea ei/lui s-a facut acel lucru.....
Aaaaa......am uitat....dupa alegeri iar nu mai cunoasteti mediatorii....primesc un sut in fund...dar acum aveti nevoie de votul lor....
Vreti votul meu?Vi-l dau...si asa n-am ce face cu el...:)
Insa ce sa fac....nu pot da un vot la mai multi...:)
Dar de ce vreti votul sau sustinerea mea?Eu ma ocup doar de promovare....nu de alegeri.
Si mai apare intrebarea celebra a cetateanului turmentat...."Eu cu cine votez"?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu