Congresul al VI-lea al U.C. M.R. 3-5 februarie 2012 Sinaia

Astazi 04.02.2012 am fost la Congresul Uniunii Centrelor de Mediere din Romania - Sinaia 2012.
Dupa ce am dat telefon si am spus ca nu pot veni, dimineata pe la ora 5.00, m-am trezit ca vreau sa plec la Sinaia!!!
Sotia - "Esti nebun!!!Nici cainele nu-l lasi afara pe vremea asta si tu vrei sa treci Oituzul!!!Toata tara e blocata in zapada dar tu vrei la Sinaia!!!Si ai si examen Duminica(ultimul an la drept....a doua facultate)!!!Nicu nu mergi la mare....treci muntii Carpati!!!Unde vrei sa pleci pe vremea asta?"
Dar deh, cu cine sa vorbeasca.....nebunul e nebun!!!Si mai rau de atat nu se putea.....am luat-o si pe ea!!!Nu vreti sa stiti ce-mi bombanea pe drum......:))))
Dar sa revenim la ce ne intereseaza pe noi!
Am ajuns la Sinaia cu
jumatate de ora mai devreme(4 ore jumate pe drum), lume destula(chiar nesperat de multa la ce era afara) Dorin Badulescu a sosit tarziu dupa conferinta (tot vremea) am facut cateva poze si un filmulet.Atat va spun acum!Sunt obosit dupa 9 ore de mers cu masina!!!
Acum m-am intors acasa la caldura....spor la vizionat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu