Cum sa platim taxele mai mici la Consiliul de Mediere


2 comentarii:

  1. Da, aceasi Marie cu alta palarie. Un consiliu de mediere nou instalat care a gasit repede solutia pentru succesul medierii. Plata unor taxe pentru nimic. Am investit deja prea mult in aceasta profesie si nu am primit nimic in schimb. O alta escrocherie tipic romaneasca in care o masa de farieri cotizeaza pentru bunastarea unui grup restrans de jmecheri. Sa fie santaosi, eu nu voi mai baga niciun ban in treaba aceasta pana cand nu se va realiza de cei in cauza ca medierea in Romania, in forma de reglementare actuala, nu este altceva decat o paine de mancat pentru formatori si pentru membrii CM care ne pretind taxe pentru nimic. Ma scuzati, dar pentru ce imi pretind ei acesti bani, atata timp cat legea medierii este o forma fara fond.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu d-l Emil, nu mai vreau nici o taxa, am investit 7000 lei, am incasat 50 lei, pentru aceasta in fiecare an trebuie sa depun declaratie la financiar, o grija in plus, platesc impozit pentru venitul estimat , pe care nu il fac, am, fost la promovarea medierii la tribunal, stateam in jur de 6 ore pe zi, 2 zile pe saptamana sa promovez medierea, dadeam consultatii pe nimic si cu ce m-am ales in urma acestor consultatii gratuite, va spun eu, pentru faptul ca eram in Judecatorie si dadeam consultatii au inceput sa nu ma mai cunoasca avocatii pe care ii cunosteam. Chiar nu mai vreu. Consiliul de mediere sa se gandeasca sa formuleze o Hotarare prin care se radiaza - inceteaza activitatea un birou de mediator mai simpla intrucat nu mai am bani sa ma duc la Bucurtesti pentru atata lucru. exista internet, posta etc.
    ELENA.

    RăspundețiȘtergere