Gala Mediatorului 2013 - cum a fost



Uite ca a trecut si gala.

Lume multa(aproximativ 200 de persoane), bucurie, zambete pe toate fetele si o foarte mare gandire pozitiva.
Sincer nu ma asteptam sa vad o asemenea atmosfera in randul mediatorilor.
Cine au fost prezenti:
- presedintele Romaniei, Traian Basescu;
- secretari de stat si reprezentanti ai ministerelor;
- deputati si senatori dintre care o amintim pe Alina Gorghiu;
- judecator membru CSM - Cristi Danilet;
- presedintele CM - Dorin Badulescu;
- vicepresedintele CM - Zeno Sustac;
- membri CM - Ion Dedu, Anca Ciuca, Angelica Mocan;
Premiantii sondajului MediatorNet:
- Alin Pacurar;
- Ilie Bertea;
- Stegaru Lucian
Mentionez ca toti 3 au fost premiati conform sondajului realizat de MediatorNet platforma Facebook.
Bineinteles ca si eu am fost premiat....:)
Mediatorii cunoscuti de mine prezenti la gala:
Mariana Belbita, Daniel Vieru, Ion Constantin, Catalina Anghene, Bogdan Stanescu, Felix Ciocan, Delia Creteanu....etc. Chiar imi pare rau ca nu-mi vin acum in minte toti mediatorii cu care am stat de vorba.
Oricum, o atmosfera placuta, atmosfera pe care nu am mai simtit-o de foarte mult timp la o intrunire a mediatorilor.
Din tot ce am auzit acolo, mi-a placut sincer o urare:
"Sa dea Dumnezeu ca toti mediatorii prezenti la aceasta gala in anul 2014 sa fie platitori de TVA!" :)
Voi reveni ulterior cu poze si filmulete de la gala.


mediator Nicolae Dediu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu