Medierea si promovarea mediatorilor....eu recomand un blog

Blogul este usor de intretinut.
Daca doriti sa va promovati biroul sau cabinetul dumneavoastra de mediere atunci va recomand sa va faceti un blog.
Nu e nici o diferenta intre un blog si un site daca ne referim doar la promovarea medierii si a mediatorului.
Am experienta in domeniul acesta si va pot ajuta cu informatii despre cum se utilizeaza un blog, cum se face un banner, cum se pune o reclama....etc.
Am la ora actuala 7 bloguri....doar unul despre mediere.
Iata blogul meu despre mediere......Birou Mediator Nicolaie Dediu
Dupa un an de munca(4-5 ore pe zi) iata rezultatul.....cautati pe Google "birou mediator".....sunt pe prima pagina.
Un coleg mediator(nu dau nume) a dorit sa-mi cumpere blogul...250 de euro(10 milioane) Very Happy....buna gluma.
De cand am blogul pot spune ca sunt mai cunoscut si ca am castigat de pe urma medierii mai mult de 250 de euro, cat imi da colegul meu mediator.
Sunt constient de faptul ca eu sunt un "pui cu puf"....adevaratii mediatori castiga bine nu ca mine.
Cand medierea va fi cunoscuta poate voi castiga mai multi bani....asa sper.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu